Zprávy vám umožňují shromažďovat, zobrazovat, filtrovat a exportovat informace o vzdálených připojeních navázaných pomocí Supremo. Zprávy shromažďují data o odchozích relacích, které byly iniciovány pomocí Supremo buď vámi, nebo vašimi spolupracovníky, se kterými máte sdílené skupiny kontaktů.
Aby bylo možné tyto zprávy získat, je nutné, aby se všichni zúčastnění uživatelé zaregistrovali v konzoli Supremo (což lze provést zdarma kliknutím sem ), přihlásili se do svého adresáře a do softwaru Supremo zadali aktivační kód licence.
POZNÁMKA: Zprávy budou k dispozici pouze pro předplatitele tarifu Supremo a vyžadují přihlášení do adresáře.
Jak zobrazit přehledy ve vašem účtu Supremo Console
Chcete-li začít shromažďovat zprávy o vzdálených připojeních spuštěných klientem Supremo, musíte:
– zadejte aktivační kód licence do sekce Licence softwaru
– přihlaste se ke svému účtu Console v sekci Kontakty Supremo
Reporty si můžete prohlédnout v konzoli Supremo v sekci Vzdálená podpora – Reports.
Při prohlížení sestav si můžete vybrat požadovaná kritéria zobrazení pomocí vyhledávacích filtrů: sestavy můžete kontrolovat a exportovat seskupením podle skupiny, počítače, ID Supremo nebo uživatele, který se připojil, a data provedení.
Pokud se současně připojujete z více počítačů ke stejnému zákazníkovi, můžete sloučit reporty podle skupin a povolením možnosti Vyloučit současná připojení můžete sloučit všechny výsledky se společnými časovými obdobími.

Kliknutím na tlačítko Možnosti můžete povolit/zakázat hlášení a definovat minimální dobu ukládání vzdálených připojení.

Jak sledovat odchozí spojení s kontakty v adresáři
Uživatel, který místo toho potřebuje kontrolovat hlášení o navázaných připojeních („uživatel s rolí administrátora“), musí do svého adresáře zadat přihlašovací údaje počítačů, ke kterým jsou monitorovaná připojení navazována ( v případě práce na počítači v kanceláři; v případě technické pomoci počítače, ke kterým se technici budou muset připojit a sdílet je se svými spolupracovníky).
Kroky, které je třeba provést, jsou:
1) všichni zaměstnanci/spolupracovníci se zaregistrují do konzole Supremo, přihlásí se do adresáře Supremo a zadají aktivační kód licence Supremo na všech počítačích, ze kterých se navazuje připojení (v případě inteligentní práce na domácích počítačích; v případě vzdálené pomoci na počítačích techniků)
2) administrátor zadá do svého adresáře přihlašovací údaje Supremo počítačů, ke kterým se zaměstnanci/spolupracovníci musí připojit (v případě práce na dálku kancelářské počítače; v případě vzdálené pomoci zákaznické počítače)
3) Prostřednictvím adresáře Supremo sdílí administrátorský uživatel s každým zaměstnancem/spolupracovníkem kontakt na jeho kancelářský počítač nebo počítače svých zákazníků, ke kterým se potřebuje připojit, pokud potřebuje pomoc.
4) přístupem do konzole Supremo může administrátorský uživatel prohlížet a monitorovat všechna připojení provedená ke sdíleným počítačům.
Pokud naopak spustíte vzdálená připojení ke kontaktům ve skupině, která s vámi byla sdílena, vlastník skupiny uvidí vaše zprávy o odchozích připojeních.