Musíte zařízení propojit s vaším účtem Console a aktivovat Správu zařízení, která je k dispozici v aplikaci Supremo Professional. Tím získáte přístup k panelu,
V konzoli Supremo pod odkazem RMM – Monitorování si můžete prohlédnout stav vašich zařízení.
Úplný seznam požadavků na podporu, které váš tým vyřídil, naleznete pod odkazem Podpora – Historie. Vyhledávání si také můžete přizpůsobit a výsledky exportovat jako
Aktivační kód licence je nutné zadat v konzoli Supremo pod odkazem Správa licencí a poté přiřadit zařízení ke svému účtu.
Zprávy, dostupné s jakoukoli licencí Supremo, vám umožňují kontrolovat informace o vzdálených připojeních ke kontaktům z vašeho adresáře, která jste navázali vy nebo vaši
Funkce Hlášení vám umožňuje prohlížet data o připojeních navázaných s kontakty uloženými ve vašem adresáři. Abyste mohli tato data shromáždit, musíte se v softwaru
Ne, vlastní verze Suprema umožňuje pouze přijímat vzdálená připojení zvenčí.Ve skutečnosti je to verze určená k distribuci zákazníkům, kterým poskytujete vzdálenou pomoc, nikoli naopak.
Ano, můžete povolit automatické aktualizace pro klienty Supremo. Pokud je tato funkce aktivována, software se automaticky aktualizuje, jakmile bude vydána nová aktualizace.
Ne, ale již se na tom pracuje.
Ano. Pomocí aplikace Supremo Remote Print můžete spustit tiskovou úlohu ze vzdáleného počítače, který ovládáte, na lokální tiskárnu. Vzdálený tisk je ideálním řešením pro