Načítám...

Proč v konzoli Supremo nevidím zprávy o spuštěných připojeních?

Funkce Hlášení vám umožňuje prohlížet data o připojeních navázaných s kontakty uloženými ve vašem adresáři. Abyste mohli tato data shromáždit, musíte se v softwaru přihlásit do adresáře a zadat aktivační kód licence. Také musíte zkontrolovat, zda je tato funkce aktivní v konzoli Supremo pod odkazem Vzdálená podpora – Hlášení – Možnosti v poli Povolit hlášení pro vzdálená připojení.

Pokud máte sdílené skupiny kontaktů, musí vaši spolupracovníci také provést výše uvedené kroky, pokud chcete zkontrolovat jejich připojení ke sdíleným kontaktům.

Pro více informací klikněte sem.

Všechna odchozí připojení budou nyní uložena v konzoli a budou k dispozici pod odkazem Vzdálená podpora – Hlášení.

Pokud naopak chcete mít přístup k informacím o všech příchozích a odchozích připojeních k danému zařízení, tj. nejen o těch navázaných s kontakty ve vašem adresáři, můžete použít pokročilé hlášení dostupné v aplikaci Supremo Professional.

Zůstaňte v obraze a přihlaste se k odběru newsletteru Supremo