Načítám...

// FAQ

Často kladené otázky k programu Supremo

Vyhledejte odpovědi na nejčastější dotazy týkající se programu Supremo v přehledném FAQ seznamu uvedeném níže.

FAQ

Možná se pokoušíte o přístup k adresáři pomocí svého účtu Nanosystems, stejného účtu, který jste použili k zakoupení tarifu Supremo v e-shopu.

Nefunguje to, protože to nemá nic společného s online adresářem.

Abyste mohli používat online adresář, musíte si zaregistrovat bezplatný účet Supremo Console.

Podívejte se na náš tutoriál a zjistěte vše, co potřebujete vědět o online adresáři.

Počínaje verzí 3.4.0 nabízí Supremo podporu terminálového serveru.

Supremo lze používat v režimu více relací na systémech Windows Server, které umožňují spravovat dvě nebo více souběžných relací řízení prostřednictvím vzdálené plochy (Terminálový server/Server vzdálené plochy).

Ano, je možné používat Supremo se vzdálenou plochou systému Windows a interagovat s rozhraním Supremo prostřednictvím vzdálené plochy. 

Ano, přes menu Nástroje – Zabezpečení – Síla náhodného hesla, nastavením možnosti – Zakázáno.

Ano. Pomocí aplikace Supremo Remote Print můžete spustit tiskovou úlohu ze vzdáleného počítače, který ovládáte, na lokální tiskárnu. Vzdálený tisk je ideálním řešením pro tisk dokumentů, když jste mimo kancelář, aniž byste museli nejprve přenášet soubory do počítače, na kterém pracujete.

Ne, ale již se na tom pracuje.

Ano, můžete povolit automatické aktualizace pro klienty Supremo. Pokud je tato funkce aktivována, software se automaticky aktualizuje, jakmile bude vydána nová aktualizace.

Ne, vlastní verze Suprema umožňuje pouze přijímat vzdálená připojení zvenčí.
Ve skutečnosti je to verze určená k distribuci zákazníkům, kterým poskytujete vzdálenou pomoc, nikoli naopak.

Funkce Hlášení vám umožňuje prohlížet data o připojeních navázaných s kontakty uloženými ve vašem adresáři. Abyste mohli tato data shromáždit, musíte se v softwaru přihlásit do adresáře a zadat aktivační kód licence. Také musíte zkontrolovat, zda je tato funkce aktivní v konzoli Supremo pod odkazem Vzdálená podpora – Hlášení – Možnosti v poli Povolit hlášení pro vzdálená připojení.

Pokud máte sdílené skupiny kontaktů, musí vaši spolupracovníci také provést výše uvedené kroky, pokud chcete zkontrolovat jejich připojení ke sdíleným kontaktům.

Pro více informací klikněte sem.

Všechna odchozí připojení budou nyní uložena v konzoli a budou k dispozici pod odkazem Vzdálená podpora – Hlášení.

Pokud naopak chcete mít přístup k informacím o všech příchozích a odchozích připojeních k danému zařízení, tj. nejen o těch navázaných s kontakty ve vašem adresáři, můžete použít pokročilé hlášení dostupné v aplikaci Supremo Professional.

Zprávy, dostupné s jakoukoli licencí Supremo, vám umožňují kontrolovat informace o vzdálených připojeních ke kontaktům z vašeho adresáře, která jste navázali vy nebo vaši spolupracovníci, se kterými jste sdíleli skupiny kontaktů.

S pokročilými zprávami, které jsou k dispozici pouze se Supremo Professional , můžete sledovat příchozí i odchozí připojení kohokoli, koho chcete, aniž byste museli sdílet kontakty z adresáře, a to pouhým propojením zařízení s vaším účtem Console a aktivací této funkce. Tuto funkci můžete také použít ke zrychlení fakturace pro vaše zákazníky.

Aktivační kód licence je nutné zadat v konzoli Supremo pod odkazem Správa licencí a poté přiřadit zařízení ke svému účtu.

Úplný seznam požadavků na podporu, které váš tým vyřídil, naleznete pod odkazem Podpora – Historie.

Vyhledávání si také můžete přizpůsobit a výsledky exportovat jako soubor .csv.

V konzoli Supremo pod odkazem RMM – Monitorování si můžete prohlédnout stav vašich zařízení.

Musíte zařízení propojit s vaším účtem Console a aktivovat Správu zařízení, která je k dispozici v aplikaci Supremo Professional. Tím získáte přístup k panelu, který shrnuje hlavní informace o vašich zařízeních.

Zůstaňte v obraze a přihlaste se k odběru newsletteru Supremo