Načítám...

// FAQ

Často kladené otázky k programu Supremo

Vyhledejte odpovědi na nejčastější dotazy týkající se programu Supremo v přehledném FAQ seznamu uvedeném níže.

FAQ

Pro profesionální účely a/nebo pro nepřetržité používání je vyžadováno předplatné tarifu Supremo. Existují tři tarify – Solo, Business a Professional – které se liší počtem relací vzdáleného ovládání, které mohou probíhat současně…

Vzdálené připojení označuje spojení mezi dvěma počítači/servery, které se nacházejí na různých místech. Současná připojení tedy označují spojení mezi vzdálenými počítači/servery, ke kterým dochází současně. Současná připojení lze iniciovat…

S jednou licencí můžete aktivovat neomezený počet pevných i mobilních zařízení zadáním aktivačního kódu na libovolném počtu instalací Supremo. Naše servery budou kontrolovat pouze počet vámi používaných souběžných relací a nedovolí vám překročit limity stanovené vašim předplatným.

Ano, prvních 21 dní používání je zdarma i pro profesionální a nepřetržité používání a k jejich používání není nutná žádná registrace ani předplatné!

Po prvních 21 dnech bezplatné zkušební verze, která nevyžaduje žádnou registraci ani předplatné, lze Supremo používat zdarma pro neprofesionální a/nebo nekontinuální použití.

To znamená, že zahájené relace mají omezenou dobu trvání a/nebo frekvenci a nejsou žádným způsobem spojeny s výkonem profesních funkcí ani s poskytováním služeb třetím stranám, ať už se jedná o jednotlivce nebo společnosti, a to ani v případě, že jsou neplacené.

Ano. Extra připojení je možné zakoupit z rezervované oblasti kdykoli.
Důležité: Extra připojení vyprší s tarifem Supremo Business nebo Professional bez ohledu na datum nákupu dalšího souběžného připojení.

K vzdálenému počítači se může připojit více uživatelů současně a každý z nich jej může ovládat. Připojení uživatelé však mohou na vzdáleném počítači pracovat v různou dobu, aby se zabránilo překrývání operací.

Na rozdíl od vzdálené plochy používají všichni uživatelé připojení k Supremo stejnou relaci Windows.

Ano. Funkce je pro všechny předplatitele Supremo zdarma. Pro použití funkce je nutné mít alespoň jeden aktivní tarif Supremo.

Supremo je k dispozici pro Windows, macOS, iOS a Android.

Ano. Také v případě, kdy běžný uživatel (lokální, bez administrátorských práv) spustí Supremo na vzdáleném počítači.

Ne, nemůžete. Abyste mohli ovládat vzdálené počítače/servery pro profesionální účely a/nebo pro nepřetržité používání, je nutné se přihlásit k odběru jednoho z našich předplatných. Ovládaný stroj – fyzický nebo virtuální – nevyžaduje předplatné.

Počínaje verzí 4.10 Supremo podporuje dvoufaktorové ověřování. Je vyžadována ověřovací aplikace, která podporuje časově omezená jednorázová hesla (OTP).

Díky funkci Pokročilé reporty, která je k dispozici v aplikaci Supremo Professional, můžete sledovat všechna příchozí a odchozí připojení kohokoli chcete, a to jednoduše propojením zařízení s vaším účtem Supremo Console a aktivací funkce, aniž byste museli sdílet kontakty ve svém adresáři.

Díky funkci Pokročilé reporty, která je k dispozici v aplikaci Supremo Professional, můžete sledovat příchozí i odchozí připojení kohokoli chcete, a to jednoduše propojením zařízení s vaším účtem Supremo Console a aktivací funkce, aniž byste museli sdílet kontakty z adresáře.

Tuto funkci můžete také použít k urychlení fakturace pro vaše zákazníky.

Samozřejmě si můžete v reálném čase ověřit, kdo vaši licenci používá, s tarifem Supremo Professional . Stačí zadat aktivační kód licence do softwaru Supremo na počítačích, které chcete zkontrolovat.

Ano, Supremo můžete nasadit pomocí objektu skupinové zásady pomocí funkce automatické instalace v Supremo Professional. Lze také vygenerovat soubor .mst pro nasazení pomocí .msi

Ano, díky funkci automatické instalace, která je k dispozici v Supremo Professional , je možné Supremo nainstalovat masivně pomocí příkazového řádku a/nebo generováním souboru .mst.

Ano, Supremo můžete centrálně nakonfigurovat a vygenerovat příkazový řádek pro automatickou instalaci Suprema pomocí souboru .exe, .msi nebo .mst. Tato funkce je k dispozici v Supremo Professional.

Ano, s programem Supremo Custom Pro můžete centrálně konfigurovat řadu možností, včetně požadavku na potvrzení připojení, automatických aktualizací, seznamu povolených ID a hesla pro přístup k panelu Nástroje.

Ano, funkce monitorování, která je součástí RMM, vám umožňuje dostávat chybová nebo varovná oznámení v případě problémů s vašimi zařízeními.

Oznámení jsou generována na základě zásad, které nakonfigurujete ve svém účtu Console a přiřadíte svým zařízením.

Ano, se Supremo Professional máte vždy k dispozici praktický ovládací panel, který shrnuje seznam zařízení přidružených k vašemu účtu Supremo Console a zobrazuje náhled stavu vašich počítačů.

Ano, s RMM, dostupným se Supremo Professional , můžete kdykoli a v reálném čase na dálku prohlížet veškeré informace týkající se vašich zařízení nebo zařízení vašich zákazníků (hardware, software, sítě atd.), kontrolovat jejich stav pomocí speciálních indikátorů a dostávat personalizovaná oznámení, když se vyskytnou problémy.

Ano, Fronta podpory je jednou z funkcí zahrnutých v plánu Supremo Professional . Aktivujte svůj tým a distribuujte verzi Supremo Custom Pro svým zákazníkům povolením požadavků na podporu. Požadavky můžete přiřadit svým zaměstnancům nebo nakonfigurovat Frontu podpory tak, aby vaši operátoři mohli přijaté požadavky na podporu zpracovávat sami.

Počet operátorů, které můžete přidat do svého týmu podpory, odpovídá počtu souběžných připojení dostupných ve vašem tarifu Supremo Professional.

Operátoři ve vašem týmu mohou spravovat požadavky na podporu odeslané vašimi zákazníky prostřednictvím Supremo přímo v konzoli.

Zůstaňte v obraze a přihlaste se k odběru newsletteru Supremo